Påskafton förra året

Lite bilder och vad som hände på påskafton för ett år sedan!
 
 
Så här såg mina påskägg. De var två och stora och supergoda! :D
 
Det var väldigt kallt förra påsken, och snön var jättehög! Men vi fick leta efter påskägg inomhus istället, och det gick ju bra det också! :)
 
 
Påskmiddagen!
 
 
Då hade jag inte lärt mig så mycket om min kamera, så ni ser ju att bilderna är lite suddiga! Men förra påsken var jättekul, och jag hoppas den här blir det också! GLAD PÅSK PÅ ER! :D

KOMMENTARER :)
Postat av: Marie

Hej! Jag har startat en tävling för veckans blogg hos mig, det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att skriva en kommentar ;) Lycka till!!

2013-03-31 @ 01:52:23
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0