Pluggi pluggi pluggi

Imorgon kommer jag ha ett jättesvårt religionsprov i skolan, som jag måste plugga jättemycket för idag! Försökte göra det lite roligare genom att rita lite konstigheter på papperet där jag skrev ner all fakta från mina anteckningar, men det blev väldigt svårt att hitta fakta på den lappen! Kan det mesta dock. Det som gör mig mest nervös är att vi redan fått provet, och jag måste bara lista ut i vilken ordning jag ska skriva allt, egna åsikter och sådant, men eftersom vi redan fått det känner man sig mer tvungen att vara bra för att få ett bra betyg! Jaja, jag får hoppas på det bästa bara! :)
 
 
 
Tehehe. Det här är hur jag pluggar, alltså. Så blir det lite roligare! :) Men lite svårare också! :(

KOMMENTARER :)
Postat av: anna

sv; tack så mycket! fin blogg du har :D

2013-03-10 @ 21:24:50
URL: http://bafama.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh cool :O <3

2013-03-11 @ 22:34:56

Kommentera♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0