Liebster blog award

 
Blev taggad av Snowyman attgöra den här, så jaa... :)
 
Vad ville du bli när du var liten?
Prinsessa! Alltid prinsessa, haha. Älskade allt som hade med prinsessor att göra, och det tyckte jag verkade kul...
Vad är du idag?
En fisk. En cool fisk. En Fishman.

Var vill du helst resa?
New York! Jag ska ju åka till Paris imorgon, så det räknas ju inte. Men att åka till New York verkar så häftigt ju, med alla höga hus och shopping! ♥

Var ser du dig själv om 5 år?
Jag sitter förmodligen och äter på en Ben&Jerry glass, det brukar jag ju göra ganska ofta...

Rött eller vitt?
Jag älskar att titta på vitt, så vitt! Det finns många bra vita saker: snögubbar (pratar om dig Snowman), glass, munintroll, vissa skålar är vita......

Sommar eller vinter?
Sommar! Har blivit så trött på vinter nu, den höll på i 7389246 år känns det som. Men om man frågar på sommaren brukar jag nog mer längta efter vintern, tröttnar ganska fort... ;)

Skog eller Hav?
Hav! Älskar att bada, och leta efter snäckor och sådant. Jättemysigt! Dessutom är jag allergisk mot gräs, och blir alltid så snuvig när jag är i skogen.

Vad gör dig ledsen?
Många saker. Jag vet inte, kanske helt enkelt när folk är taskiga mot andra. Det är så ofta folk är elaka mot folk, av konstiga anledningar! T.ex när folk är taskiga mot någon bara för att den personen ser mindre "snygg" ut eller är mindre populär. Det är så elakt tycker jag! Sedan blir jag lite ledsen om jag ser en gammal människa sitta någonstans ensam, det ser så sorgligt ut, trots att de kanske inte tycker det är jobbigt, förmodligen har de ju en familj hemma också. Jag har också väldigt lätt att bli ledsen av filmer och böcker. När Dobby dog i Harry Potter kunde jag ite sluta gråta!

Vad är det bästa du vet?
Jättemånga saker! Glass (HAHA SVARAR DET PÅ ALLA FRÅGOR TYP), musik, Vampire Academy, sol, kärlek, idrott, shopping, istagram, blogga och "Magi på Waverly place". Mobba mig inte för den sista, det är jättebra!
 
 
 
 
Taggar ingen här, för jag känner ingen. Så var det med den saken. :)

KOMMENTARER :)
Postat av: julia johansson

Sv: Tack! :) jag brukar göra det ungefär varje dag :)

2013-04-04 @ 21:20:17
URL: http://fotarjulia.blogg.se/

Kommentera♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0