Nu är jag hemma tjoho!

Jag är hemma nu! ♥
 
Igår satt jag och mamma och åkte buss i 7 timmar, men nu är jag äntligen hemma i Stockholm igen! Det känns så härligt att ha internet, men ännu härligare att ha VATTEN. Vi hade inget vatten i Småland, så det var väldigt jobbigt. Vi fick smälta snö framför elden, och gå för att hämta stora dunkar med vatten ur ett annat hus. Men allt där var iallafall väldigt kul, jag ska visa bilder imorgon!
 
Nu ska jag gå hem till mormor och sova där. Det är alltid jättemysigt, wihoo! Hoppas alla ni får ett fortsatt roligt lov (ni som har lov nu), så ses vi imorgon! ♥
 
Bild från Småland.

KOMMENTARER :)
Postat av: julia johansson

Fin bild! :)

Svar: Tack! :)
malinfanny.blogg.se

2013-04-02 @ 17:32:44
URL: http://fotarjulia.blogg.se/
Postat av: Emelie Hellström

Sv: Vilken fin blogg! Gör du bloglovin byten? kram :)

Svar: Tack! :) Gärna, säg till när du följer mig så följer jag tillbaka! :D ♥
malinfanny.blogg.se

2013-04-04 @ 15:27:07
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se

Kommentera♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0