My wishlist ~

 
Eftersom jag fyller år om prick 2 veckor (20:e mars) tyckte jag att det var på tiden att jag gjorde en önskelista idag! Ja, ni ser ju på bilden! Jag önskar mig mest jackan och plånboken, har alltid drömt om att ha en egen militärjacka! Så fint! :) ♥
 
1. Militärjacka! Åh så fin... ♥
2. En body mist från the body shop. De luktar supergott, vill nog mest ha den i lukten "pink grapefrukt", som är på bilden.
3. Spotify premium!! Det är jobbigt att behöva gå in på youtube och söka på låtar varje gång man ska lyssna på musik i mobilen, vilket man gör ganska ofta! (matten, på väg till / från skolan, när man är hemma...)
4. Jag vill ha alla twilight-böckerna på engelska! Har läst den första precis (bara lånat, dock) och den var så mycket bättre på engelska!
5. Fin, rosa plånbok från Accessorize, men en fjäril man låser upp. Jag har ingen bra plånbok, den enda jag har är alldeles för stor för att få plats någonstans. :)
6. Finaste klockorna från Axcent! (Ur & Penn) Inte säkert att jag vill ha den färgen dock. :)
7. En kopp som ser ut som ett kameraobjektiv! Haha, så rolig! Kul att dricka i, eller slänga i marken för att skrämma folk, haha!
8. Fina essie-nagellack i olika pastellfärger. Pastellfärger på naglarna är så fint nu när det snart är vår!
9. Något coolt linne från Kandeeshop!
 
 
Fyller ni år snart? Vad önskar ni er då isåfall? ♥

KOMMENTARER :)
Postat av: EMELIE

Tack så mycket! Lust att göra ett bloglovinbyte?

Svar: Ja visst! :) Följer din blogg nu ♥
malinfanny.blogg.se

2013-03-06 @ 20:57:53
URL: http://emelieni.blogg.se
Postat av: Tove

Sv: Tack så mycket :)

Postat av: my

Snygga och bra och ha saker. Tackar man ju inte nej till :)
Jag fyller år 8 april. (skulle egentligen födas 20 mars jag med hehe ;))
Jag kommer eventuellt få en häst och den ska vi då hämta två dagar typ innan jag fyller år så det kommer bli en slags födelsedagspresent så kommer nog inte få så mycket annat av mamma och pappa. Så jag önskar mig av alla andra pengar och presentkort och saker till hästen :D
Behöver pengar så jag kan beställa bråvallafestivalbiljetterna som jag velat beställat sedan dom släpptes för ett halv år sedan typ haha.

Svar: Vad kul! Rider du? :) ♥
malinfanny.blogg.se

2013-03-06 @ 21:52:12
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Jessica Fotar

Sv; Det gör jag med Usch och fy på kylan, vill ha sommar och värme nu! ^^

Fina saker! Grattis i förskott :)

2013-03-06 @ 22:26:28
URL: http://www.jessicafotar.blogg.se
Postat av: erika

Sv. Sandmannen kanske inte direkt var läskig, men lite åt det hållet. Den var mer spännande! Men han de tror är mördaren (han som sitter inne) är läskig. Han är så oberäknelig. Men som sagt, absolut en läsvärd bok!! :)

2013-03-07 @ 07:44:30
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Postat av: my

Sv; ja till hösten är det 10 år sedan jag började. Så jag tycker väl att det är dax med en egen nu ;)

2013-03-07 @ 08:57:30
URL: http://monkiapa.blogg.se

Kommentera♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0